♦ Ce urgenţă aveţi;
♦ Locul evenimentului;
♦ Unde vă aflaţi;
♦ De la ce număr de telefon sunaţi;
♦ Cum vă numiţi.
După furnizarea acestor date trebuie să rămâneţi la telefon pentru a se lua legatura cu agenţia de urgenţă de care aveţi nevoie şi pentru a primi eventualele recomandări.
Operatorul evaluează urgenţa apelului în funcţie de informaţiile primite şi transmite aceste informaţii la agenţia/agenţiile de urgenţă abilitate în rezolvarea cazului respectiv.
Ce trebuie sa faceti într-o situaţie de urgenţă:
♦ Fiţi calmi şi evaluaţi cu atenţie situaţia!
♦ Concentraţi-vă asupra a ceea ce urmează să solicitaţi!
♦ Nu vă pierdeţi răbdarea şi răspundeţi corect la toate întrebările!
♦ Nu închideţi până nu vi se spune!
Nu uitaţi, timpul e preţios în cazul unei urgenţe!
Vi se par sâcâitoare întrebările puse de operator? Trebuie să ştiţi că sunt întrebări standard.
De corectitudinea răspunsurilor dumneavoastră depinde rapiditatea intervenţiei.