HomeSfaturi utile

Ce trebuie să anunţaţi atunci când sunaţi

♦ Ce urgenţă aveţi;
♦ Locul evenimentului;
♦ Unde vă aflaţi;
♦ De la ce număr de telefon sunaţi;
♦ Cum vă numiţi.
După furnizarea acestor date trebuie să rămâneţi la telefon pentru a se lua legatura cu agenţia de urgenţă de care aveţi nevoie şi pentru a primi eventualele recomandări.
Operatorul evaluează urgenţa apelului în funcţie de informaţiile primite şi transmite aceste informaţii la agenţia/agenţiile de urgenţă abilitate în rezolvarea cazului respectiv.

 

 

 Ce trebuie sa faceti într-o situaţie de urgenţă:

♦ Fiţi calmi şi evaluaţi cu atenţie situaţia!
♦ Concentraţi-vă asupra a ceea ce urmează să solicitaţi!
♦ Nu vă pierdeţi răbdarea şi răspundeţi corect la toate întrebările!
♦ Nu închideţi până nu vi se spune!
Nu uitaţi, timpul e preţios în cazul unei urgenţe!
Vi se par sâcâitoare întrebările puse de operator? Trebuie să ştiţi că sunt întrebări standard.
De corectitudinea răspunsurilor dumneavoastră depinde rapiditatea intervenţiei.

In atentia dvs!


Politia Locala Braila NU utilizeaza conturi create pe paginile de socializare(Facebook, Twitter, MySpace, Linkedin, etc)
Informatiile, dialogurile, imaginile postate pe astfel de sit-uri nu reprezinta institutia, fiind in intregime responsabilitatea detinatorilor conturilor.
Faptul de a pretinde a fi o alta persoana, crearea de conturi multiple sau care in mod fals se pretind a reprezenta o institutie submineaza comunitatea si incalca termenii si conditiile de folosire a acestor site-uri.
In cazul unor astfel de incalcari ne vom adresa institutiilor abilitate.

PROTECTIA DATELOR

cu caracter personal

 

În contextul aderării României la U.E., problematica protecţiei datelor cu caracter personal a căpătat o amploare şi importanţă deosebite, tendinţe relevate de consolidarea cadrului normativ, dar şi de crearea unei instituţii specifice domeniului abordat, precum Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.).

 

DETALII PRIVIND PROTECTIA DATELOR

ORDONANATA 137/2000

privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare
forma adusa la zi aici:

http://www.cncd.org.ro/new/files/file/ORDONANTA_137.pdf

Ce trebuie să faceti

 într-o situaţie de urgenţă:

♦ Fiţi calmi şi evaluaţi cu atenţie situaţia!
♦ Concentraţi-vă asupra a ceea ce urmează să solicitaţi!
♦ Nu vă pierdeţi răbdarea şi răspundeţi corect la toate întrebările!
♦ Nu închideţi până nu vi se spune!
Nu uitaţi, timpul e preţios în cazul unei urgenţe!
Vi se par sâcâitoare întrebările puse de operator? Trebuie să ştiţi că sunt întrebări standard.
De corectitudinea răspunsurilor dumneavoastră depinde rapiditatea intervenţiei.

Program audiente

 

Director executiv

Tănase Georgică

luni, miercuri 10:30 - 15: 30

 

Director executiv adjunct

 

TELEFON URGENTE

 1 1 2

Joomla templates by Joomlashine

Joomla! Debug Console

Session

Profile Information

Memory Usage

Database Queries